„Informujemy, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827) od 25 grudnia 2014 r. obowiązuje nowy regulamin zakupów.

Wskazujemy, iż dla Klientów Firmy Usługowej „ADI-TRANS” Janusz Heretyk, w szczególności Klientów sklepu internetowego www.modny-dzieciak.pl, zmianie ulegną m.in. zasady reklamacji produktów. Nowy regulamin dotyczyć będzie zamówień składanych od 25 grudnia 2014 r. i pozostaje bez wpływu na zamówienia dokonane przed tym dniem.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: salon@modny-dzieciak.pl

REGULAMIN ZAKUPÓW

[OBOWIĄZUJĄCY OD 15.07.2015 r.]

Sprzedającym jest:

Firma Usługowa „ADI-TRANS” Janusz Heretyk z siedzibą w Krakowie, przy ul. Księdza Turka 11/3,
prowadząc działalność na podstawie: Zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Nr ewid. 4391/2002, wydanego przez Prezydenta Miasta Krakowa.
NIP: 679-106-33-35, REGON: 350961748.

DANE KONTAKTOWE

Adresy pocztowe:

Siedziba: Firma Usługowa "ADI-TRANS" Janusz Heretyk, ul. Ks. Turka 11/3, 30-717 Kraków, Polska. Tel: +48 668-338-491, e-mail: salon@modny-dzieciak.pl

Adres do zamówień pisemnych oraz do korespondencji listowej, w tym składania oświadczeń, reklamacji pisemnych, przesyłania towarów w ramach odstąpienia, zwrotów, reklamacji: Salon Modny-Dzieciak.pl, ul. Porucznika Halszki 28/LU4, 30-611 Kraków, Polska. Tel: +48 668-338-491, e-mail: salon@modny-dzieciak.pl

Serwis Klienta:

Adres poczty elektronicznej (adres e-mail): salon@modny-dzieciak.pl

Numer telefonu do Serwisu Klienta: 668-338-491, 662-115-705

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki związane z nabywaniem towarów przez klientów, w szczególności w sklepie internetowym www.modny-dzieciak.pl
2. Wszystkie towary, które sprzedaje Sprzedający są nowe. Sprzedający zobowiązuje się dostarczać rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych. Szczegółowe informacje o towarach (kolor, materiał, rozmiar, itp.) znajdują się na stronie internetowej www.modny-dzieciak.pl
3. Umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym a Klientem dotycząca zakupu danego towaru ma charakter jednorazowy i zostaje zawarta na czas jej wykonania (dostarczenia zamówionego towaru). 
4. Dostęp do Regulaminu każdy użytkownik może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie sklepu.

II. ZAMAWIANIE TOWARU

1. Sprzedający prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem:
a) Sklepu internetowego na stronie: www.modny-dzieciak.pl
b) poczty elektronicznej: adres poczty elektronicznej (adres e-mail): salon@modny-dzieciak.pl
c) telefonu pod numerami: 668-338-491, 662-115-705 (pon.-pt. w godz. 10.00 – 18.00, sob. w godz. 10.00 - 14.00) (opłaty zgodnie z taryfą operatora)
d) oraz pisemnie w zakresie sprzedaży katalogowej, na adres: Salon Modny-Dzieciak.pl, ul. Porucznika Halszki 28/LU4, 30-611 Kraków, Polska.


2. Zamawianie w sklepie internetowym.
2.1 Prezentacja towarów na stronach sklepu internetowego www.modny-dzieciak.pl nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz stanowi jedynie zaproszenie do złożenia oferty przez Klienta.
2.2 Zamówienia w sklepie internetowym www.modny-dzieciak.pl mogą być składane przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. 
2.3 Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta klient następujących minimalnych wymagań technicznych: 
a) Posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego z dostępem do sieci Internet,
b) Połączenie z siecią Internet
c) Posiadanie przeglądarki internetowej
d) Posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej (dalej jako adresu e-mail). 
2.4 W celu złożenia zamówienia, należy wejść na stronę internetową www.modny-dzieciak.pl i wykonać następujące czynności:
a) dokonać wyboru zamawianych towarów przez kliknięcie na przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” (wybrane towary wrzucane są do koszyka),
b) następnie należy przejść „PRZEJDŹ DO KASY” i w przypadku nowego Klienta należy podać dane określone w formularzu: imię i nazwisko, adres, numer telefonu komórkowego, adres e-mail, data urodzenia (opcjonalnie) albo zalogować się do konta klienta przez podanie adresu e-mail i hasła, jeżeli klient takie posiada albo jeżeli nie posiada należy podać dane określone w formularzu: Numer Klienta i Nazwisko.
c) dokonać wyboru metody doręczenia przesyłki 
d) dokonać wyboru metody płatności 
e) zapoznać się z regulaminem oraz potwierdzić i zaakceptować jego treść przez naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zapoznanie się oraz udostępnienie regulaminu i akceptację jego treść i rozumiem, że zamówienie wiąże się z zobowiązaniem do zapłaty” (brak akceptacji treści regulaminu w trakcie zamawiania towaru uniemożliwia dokonanie zakupu towarów na stronie internetowej)
f) potwierdzić złożenie zamówienia przez naciśnięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”.
2.5 Klient zobowiązany jest podać prawdziwe i prawidłowe dane.
2.6 Klient składając zamówienie, składa ofertę zawarcia z Sprzedającym umowy sprzedaży zamawianych towarów. Następnie Sprzedający wysyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie zamówienia (w przypadku złożenia przez Klienta zamówienia na stronie internetowej, potwierdzenie zamówienia stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty). W potwierdzeniu zamówienia Sprzedający przesyła informację o zamówionych towarach, ich dostępności w magazynie, łącznej cenie razem z kosztem dostawy.
2.7 Zawarcie umowy sprzedaży towaru następuje w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia. 
2.8 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w całości, Sprzedający przesyła Klientowi na podany przez niego adres e-mail lub telefonicznie, informację, iż zamówienie nie może być zrealizowane (co stanowi oświadczenie o odmowie przyjęcia oferty Klienta, wówczas umowa nie zostaje zawarta).
2.9 W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem (ofertą Klienta) Sprzedający zawiadomi o tym fakcie Klienta wskazując w potwierdzeniu zamówienia (dot. dostępnych towarów) wysłanym na wskazany przez Klienta adres e-mail, który towar jest wyprzedany (w zakresie wyprzedanych towarów Sprzedający odmawia przyjęcia oferty Klienta). W razie zaistnienie takiej okoliczności Klient może podjąć decyzję o częściowej realizacji zamówienia (tj. w zakresie dostępnych towarów) (w zakresie towarów wyprzedanych umowa nie zostaje zawarta) bądź o rezygnacji z zamówienia w całości (następuje wówczas odstąpienie od umowy, którą uważa się za niezawartą).
2.10 Promocyjna sprzedaż towarów lub ich wyprzedaż dotyczy ograniczonej liczby towarów. Szczegółowe zasady i warunki sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży określone są w regulaminie promocji lub wyprzedaży. 
2.11 Bez wpływu na prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w punkcie V, do czasu wystawienia przez Sprzedającego dokumentu sprzedaży Klient może zrezygnować z zamówienia. W takim przypadku Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Serwisem Klienta telefonicznie na numer 662-115-705, 668-338-491 bądź przez wysłanie wiadomości e-mail na adres salon@modny-dzieciak.pl.

III. CENA

1. Ceny towarów:
1.1 Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej www.modny-dzieciak.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
1.2 Cena towaru podana na stronie internetowej www.modny-dzieciak.pl nie zawiera kosztów dostawy. 
1.3 Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
1.4 W przypadku prowadzenia przez Sprzedające akcji promocyjnych lub wyprzedaży, ceny towarów mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to cen towarów w zamówieniach złożonych przed dniem obowiązywania promocji lub wyprzedaży. 
2. Koszt dostawy:
Informacje o kosztach dostawy dostępne są w punkcie IV Dostawa towaru.
3. Kwota do zapłaty
Kwota do zapłaty podana w potwierdzeniu zamówienia obejmuje cenę za zamówione towary oraz koszt dostawy.
4. Sposób płatności: 

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

• Przedpłata przelewem (Numer konta bankowego: 83 1500 1487 1014 8048 5883 0000)
• Za pobraniem (Płacąc kurierowi w gotówce)
• Karta kredytowa (Poprzez system PayPal, PayU lub osobiście w siedzibie sklepu przy ul. por. Halszki 28/LU4, 30-611 Kraków)
• PayPal
• PayU
• Możliwy odbiór osobisty w siedzibie sklepu, płatnośc kartą lub gotówką.

Od kwoty 500 zł wysyłka na terenie Polski gratis.
Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie wysyłki towaru.
Kupując z zagranicy oferujemy wyłączenie płatność Kartą kredytową lub za pomocą PayPal.

IV. DOSTAWA TOWARU

1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:  firmy kurierskiej DPD – czas dostawy maksymalnie 48 godziny robocze; InPost Paczkomaty – czas dostawy maksymalnie 48 godziny robocze.
2. Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.
3. Nasze towary dostarczamy wyłącznie do Polski, lub po wcześniejszym kontakcie e-mail również na terenie UE. Dostawa realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem firmy DPD. Jest możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie przy ul. Porucznika Halszki 28/LU4, 30-611 Kraków.

Koszty wysyłki na terenie Polski wynoszą:

Kurierem DPD:
- przedpłata - 15 PLN
- pobranie - 19 PLN

Paczkomaty InPost:
- przedpłata - 10 PLN

Od kwoty 500 zł wysyłka na terenie Polski gratis.

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie:

• Przedpłata
• Za pobraniem 
• Karta kredytowa 
• PayPal
• PayU

Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie wysyłki towaru.

Kupując z zagranicy oferujemy wyłączenie płatność Kartą kredytową lub za pomocą PayPal.


4. Koszt zapakowania i dostawy towaru jest różny w zależności od wyboru przez Kupującego formy przesyłki oraz przewoźnika od każdego zamówienia.
Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł koszt opakowania i dostawy wynosi 0zł.
5. Koszt dostawy towarów podawany jest w procesie składania zamówienia. 
6. Klient powinien zbadać przesyłkę w obecności przewoźnika, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia/ubytku przesyłki w transporcie obecności pracownika przewoźnika należy zwrócić się do niego z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i zachowanie tego dokumentu. W razie zaistnienia takiej okoliczności Klient może skontaktować się z Serwisem Klienta pod numerem tel. 662-115-705, 668-338-491. 
7. O wysłaniu zamówionego towaru Sprzedający informuje niezwłocznie po jego nadaniu za pomocą wiadomości e-mail.
8. Informacje o kosztach przesyłki zwrotnej w sytuacji odstąpienia: …jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą): „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy: 15 PLN.“ LUB …jeżeli nie można, rozsądnie oceniając, wcześniej obliczyć kosztów zwrotu rzeczy): „Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 15 PLN.“

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY/ ZWROT TOWARU

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nieroz- łącznie połączone z innymi rzeczami; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;. - umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - umowy zawartej na aukcji publicznej.



Pouczenia o odstąpieniu od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Firma Usługowa "ADI-TRANS" Janusz Heretyk, ul. Ks. Turka 11/3, 30-717 Kraków, Polska. NIP: 679-103-33-35, Tel: +48 668-338-491, e-mail: salon@modny-dzieciak.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach:
  • umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

Notka: Do towaru prosimy dołączyć OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ ze szczegółowymi informacjami teleadresowymi zwracającego w celu identyfikacji zamówienia, którego dotyczy i przyspieszenia procesu zwrotu oraz dowód zakupu.


Pobierz: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - Pobierz PDF

 

6. Zwrot płatności
6.1 W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu wszystkich dokonanych przez Klienta płatności, w tym kosztu dostawy towaru poniesionego przez klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów dostawy wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc się od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, bądź od dnia otrzymania zwróconych towarów.
6.2 Zwrot należności za zwracany towar realizowany jest na konto bankowe jakiego użył klient podczas płatności, chyba że klient wskaże inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami. 
6.3 Sprzedający ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności które zdarzenie miało miejsce wcześniej.
6.4 Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy na skutek korzystania w sposób wykraczający poza wskazany konieczny zakres, w takim wypadku kwota zwracanych należności na rzecz klienta zostanie pomniejszona o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towaru (nie wpływa na ta utratę prawa odstąpienia).
7. Częściowe odstąpienie od umowy / częściowy zwrot
7.1 Początek biegu terminu w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, tzn. umowy sprzedaży towarów: „Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.” ORAZ …w przypadku sprzedaży jednego towaru: „Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.” LUB …w przypadku zakupu wielu towarów, które są dostarczane osobno: „Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.” LUB …w przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach: „Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.” LUB …w przypadku umowy podlegającej regularnemu dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony: „Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.”
7.2 W przypadku gdy Klient chciałby skorzystać z w/w praw jedynie co do niektórych towarów, wówczas powyższe procedury stosuje się odpowiednio, z tym, że Sprzedający zwraca tę część dokonanych przez Klienta płatności, które dotyczą zwracanego towaru.
8. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;. - umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - umowy zawartej na aukcji publicznej.

VI. REKLAMACJE TOWARÓW

1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
2. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął. Klient będący konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. 
3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w formie dowolnej (np. telefonicznie, faksem, w tradycyjnej formie pisemnej, pocztą elektroniczną). 
4. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej zgłoszenia przez Klienta. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
5. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedający.
6. Towar wadliwy wraz z reklamacją i opisem wady oraz danymi umożliwiającymi identyfikację (dokument zwrotu lub dokument sprzedaży) należy odesłać na własny koszt Sprzedającemu na adres:

Firma Usługowa „ADI-TRANS” Janusz Heretyk
UL. Porucznika Halszki 28/LU4
30-611 Kraków


7. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedający zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
8. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia otrzymania towaru.
9. Niektóre towary mogą być objęte gwarancją producenta. 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe przetwarzane i chronione są przez Sprzedającego zgodnie powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U 2014.1182 j.t.)
2. Zgodnie z art. 23 ust 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych, przekazane przez Klienta w chwili składania zamówienia dane osobowe przetwarzane są przez Sprzedającego dla celów realizacji zamówienia (upoważnienie ustawowe). 
3. W każdym przypadku podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak ich brak uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sprzedawcę
4. Zgodnie z art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych, informujemy, że dane osobowe Klientów przetwarzane są w zbiorze danych firmy Firma Usługowa „ADI-TRANS” Janusz Heretyk ul. Księdza Turka 11/3 30-717 Kraków, który jest administratorem bazy danych osobowych. Zbiór danych osobowych zarejestrowany jest przez GIODO.
5. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedającego w celu otrzymywania Newslettera lub informowania Klienta o nowych towarach, promocjach. 
6. Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania ich oraz prawem sprzeciwu. Rezygnacja z otrzymywania newslettera możliwa po wcześniejszym poinformowaniu e-mailem na adres salon@modny-dzieciak.pl lub po odznaczeniu opcji newslettera w swoim panelu klienta.
7. W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów DPD Polska, Paczkomaty InPost, PayU, PayPal. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejsze regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu Sprzedający poinformuje przez umieszczenie pod adresem http://modny-dzieciak.pl/content/3-regulamin-sklepu wiadomości o zmianie regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie http://modny-dzieciak.pl/content/3-regulamin-sklepu przez okres co najmniej 7 dni. 
2. Klienci, którzy założyli konto klienta zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na adres e-mail, podany w formularzu rejestracji, informacji zawierającej zestawienie zmian regulaminu. 
3. Zmiany regulaminu wchodzą w życie w podanym terminie wraz z informacją o zmianie regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 7 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianie regulaminu. 
4. Zmieniony regulamin będzie wiązać Klienta, który posiada konto klienta, chyba że Klient oświadczy Sprzedającemu - w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie regulaminu – o wypowiedzeniu umowy.
5. W przypadku dokonania zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy i zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany regulaminu będą realizowane zgodnie z regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy bądź złożenia zamówienia.
6. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedającego będą poddane pod rozstrzygnięcie sądów powszechnych.
7. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze mediacji bądź przed stałym polubownym sądem konsumencki przy właściwym terenowo Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 
8. Prawem właściwym dla umów zawartych na podstawie niniejszych warunków zakupów jest prawo polskie.